Felhasznált technológiák

Az ügyfél

Az ügyfél egy ruhajavitással foglalkozó üzletlánc Budapestről. Szabászati szolgáltatásokat kinálnak, mint például: kosztüm öltözékek tervezését, javitását, valamint régi vagy új ruhák igazitását. Ki akarták terjeszteni az üzletüket több új bolt nyitásával országszerte. Ehhez növelniük kellett a folyamatok hatékonyságát, és át kellett térni a tollról és papirról digitális technológiára és felhő alapú tárolásra. Egy olyan szoftverfejlesztő céget kerestek, akik segitenek nekik digitalizálni üzleti folyamataikat.

A projekt

A projekt magában foglalta az új vállalati erőforrás-tervezési megoldás (ERP) kifejlesztését az üzleti folyamatok digitalizálásához és koordinációjához, az ország területén található összes üzlet összekapcsolásához és minden belső nyilvántartás nyomon követéséhez. Miközben a projekten dolgoztunk, szem előtt kellett tartanunk, hogy a cég legtöbb alkalmazottjának nincs tapasztalata a digitális technológiák terén. Az alkalmazásnak könnyen használhatónak kellett lennie érintőképernyő segítségével, egy érthető és átlátható megjelenitési struktúrát követve.

A megoldás

Létrehoztunk egy ERP rendszert minden alapvető funkcióval, beleértve a kiskereskedelmi folyamat menedzsmentet, szállítási folyamatok tervezését, központositott adatelérést, számlázást, rendeléskezelést, stb.. Mindezt nagyon könnyen használhatóra és navigálhatóra kellett terveznünk. Néhány adatgyűjtő funkciót is kifejlesztettünk, amelyek lehetővé teszik a hasznos statisztikák megjelenitését és a napi beszámolók elkészítését. Mindezt úgy terveztük meg, hogy tökéletesen működjön érintőképernyő felhasználásával.

Az ügyfél profil funkciók segitik a vállalat munkatársait a kifizetések, valamint az egyes feladatok határidejének nyomon követésében. A rendszer továbbá lehetővé teszi a munkavállalóknak, hogy havi jelentéseket készitsenek a pénzforgalomról és az elvégzett feladatokról, néhány egyszerű lépésben.

A webalkalmazást egyedi java nyomtatási szolgáltatási attribútumok tervezésével és megvalósitásával úgy optimalizáltuk, hogy felhasználható legyen hőnyomtatóval történő nyomtatásra is. Ez lehetővé teszi az egyedi számlák nyomtatását az alkalmazottak számára az üzletekben, egyetlen kattintással.

Ügyfelünk fejlődése

Új vállalkozási szoftver rendszerük felhasználásával, a RuhaDoki átállhat a toll és papir módszerről a digitálisra. Az üzleti folyamatok digitalizációja lehetővé teszi számukra, hogy még egyszerűbben irányitsák munkafolyamataikat, miközben jelentősen növelik az idő és költséghatékonyságot. Továbbá, a vállalat vezetősége számára teljes körű hozzáférést biztosit az üzleti adatokhoz és jelentésekhez bárhonnan, a nap bármely szakában. ​

Mindezek összessége segiteni fogja a RuhaDoki növekedését vállalkozásként és új boltok létrehozásában országszerte. Vállalatuk digitalizálásával felgyorsíthatják üzletük növekedését, és elérhetik a teljes potenciáljukat.

További munkáink