Az ügyfél
Az ügyfél egy digitális marketing ügynökség Santa Monicából. Digitális stratégiákat terveznek és hajtanak végre a legnépszerűbb közösségi média csatornák felhasználásával. Ügyfelünk tapasztalt szoftverfejlesztőket keresett, hogy felépítse saját innovativ Kollektiv Marketing platformját, amely gyors tartalommegosztást és adatkövetést tesz lehetővé.
A projekt
A projektet egy másik szoftverfejlesztő csapattól vettük át, akik nem tudtak következetesen megfelelni az ügyfél minőségbeli elvárásainak. Néhány hét alatt 97.5%-kal csökkentettünk a kódolási hibákat. Miután befejeztük a forráskód refaktorálását, folytattuk az új szoftver funkciók fejlesztését. Az egyik ilyen funkció a gépi tanulás (machine learning) volt, ami értékes betekintést nyújt a legfelkapottabb hírekbe és témakörökbe. Így segít a platform felhasználóinak érdekfeszítő és naprakész tartalmakat létrehozni.
A megoldás
Az új online marketing alkalmazás felhasználói egyidőben tudják kezelni az összes közöségi oldaluk tartalmát. A közösségi média API integrációnak köszönhetően egyszerre lehet posztolni különböző platformokra, tervezni és időziteni a bejegyzéseket, stb.
Az alkalmazás gépi tanulás (machine learning) és természetes nyelvfelismerés (NLP) segítségével nagymennyiségű adatot képes elemezni a másodperc tört része alatt. Az eredményből levont következtetések segítik a felhasználókat a hatékonyabb tartalom stratégia kialakításában.
Ügyfelünk fejlődése
Új platformuknak köszönhetően a digitális marketing csapat rengeteg időt képes megtakaritani a tartalom előkészítésében és terjesztésében, miközben ügyfeleiknek is segítenek ugyanebben. A beérkező adatok elemzésével és nyomon követésével folyamatosan tökéletesithetik tartalom strarégiájukat.
Mindez segíteni fogja a digitális marketing ügynökséget folyamatai optimalizálásában, teret engedve a szolgáltatások listájának kibővítéséhez, a költségek csökkentéséhez és a vállalat további növekedéséhez.
TELJES ÉRTÉKELÉS MEGTEKINTÉSE
the client